آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

بررسی بودجه سال ۸۶ از دید فاوا

آقای مهندس عزیزیها با ارسال ایمیل نوشته اند:  

بر اساس بند ” ی” تبصره 9 لایحه بودجه سال 1386 کل کشوربه منظور توسعه و ارتقای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و تولید محتوا و برنامه های نرم افزاری و ایجاد زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در زمینه فناوری اطلاعات به شرکتهای تابع وزارت ارتباطات و فناوری  اطلاعات اجازه داده می شود با تاییدمجامع عمومی تا مبلغ 400 میلیارد ریال از محل منابع داخلی این شرکت ها به صورت وجوه اداره شده برای حمایت از پروژه ها و طرح های توسعه ای اشتغال آفرین یا صادرات کالا و خدمات در این حوزه ، توسط بخش های خصوصی تعاونی وبه صورت تسهیلات اختصاص دهند و ما به التفاوت نرخ سود را از محل آن پرداخت نمایند.

 این اقدام ارزشمند در جهت تقویت خصوصی سازی و ایجاد زمینه لازم برای گسترش این فناوری در جامعه زمانی می تواند مفید باشد که طرح جامعی در این خصوص تدوین شده و بر این اساس زیر ساخت های لازم فراهم شده باشد.

 به نظر می رسد دولت محترم می تواند با بررسی های لازم و اولویت بندی امور مربوطه ، این تسهیلات را به شرکتهایی که از تخصص لازم برخوردارند و در جهت ارتقای این بخش می توانند بیشتر مفید باشند اختصاص دهد.

 ایجاد زیر ساخت ها ی فناوری اطلاعات توسط کلیه ارگانها و سازمان ها می تواند به روند بکار گیری سریعتر از این تخصص ها  کمک نماید و جامعه ما را زودتر به مکان واقعی خود در استفاده از این فناوری برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد