آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

تز WTO : عنوان و سپاسگزاری

تز WTO قسمت سوم

 

مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت

 

پایان نامه دوره کارشناسی ارشد

رشته مدیریت مالی

 

            عنوان:

            تأثیر پیوستن ایران به سازمان جهانی تجارت  بر خدمات برق

             

 استاد راهنما: جناب آقای دکتر محمود ختایی

استاد مشاور: جناب آقای دکتر حسنقلی پور

پژوهشگر: علیرضا قراباغی

             

بهار 1381


 سپاسگزاری

نام نیکو گر بماند ز آدمی                به کز او ماند سرای زرنگار

آفریننده همه خوبیها را شکر می‏کنم که بنده خود را برای اجابت دعا لایق دانست و تنها آرزوی مرا برای ختم عاقبت امر خود به خیر، در مرحله‌ای دیگر نیز برآورده‏کرد.

امیدوارم با انجام این پژوهش توانسته باشم بخشی از دین خود به میهن عزیز را ادا و گوشه‏ای از الطاف اساتید بزرگوار و مسئولین محترم را جبران کرده باشم.

اعتقاد دارم بهترین ایام عمر زمانی است که به یادگیری درخدمت عزیزان اختصاص می‌یابد. لذا از همه آنان که چنین فرصتی را فراهم کردند، بویژه از همسر فداکار و مهربانم سپاسگزارم.

اعتقاد دارم بهترین ثمره دوره کارشناسی ارشد می‏تواند پایان‏نامه‏ای باشد که خود آغازی بر راه دیگر و وظیفه‏ای تازه‏تر است. لذا از همه آنان که در این پژوهش دست یاری مرا به گرمی فشردند و با راهنمایی خود افق دید وسیعتری در برابرم گشودند، از استاد راهنمای گرانقدر، صبور و دانشمند جناب آقای دکتر ختایی، از مدیر محترم هماهنگی مطالعات تخصصی سازمان جهانی تجارت سرکار خانم فاضل، از استاد مشاور عزیز و ارجمند جناب آقای دکتر حسنقلی پور، از ریاست محترم مؤسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی صنعت آب و برق جناب آقای دکتر وارسته‏پور سپاسگزارم.

می‏دانم که اگر پژوهش حاضر، کاری قابل قبول و درخور توجه باشد، تنها می‏توان آن را به پژوهشگران آینده تقدیم نمود، اما بخاطر کمکهای واقعاً مؤثر اندیشمندان جوان، دو فرزند افتخارآفرینم، جا دارد این اثر را به آنان تقدیم کنم، زیرا اطمینان دارم صفحات زرین یادنامه پژوهشگران این آب و خاک، نامشان را بارها ثبت خواهد کرد.

تز WTO قسمت سوم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد