آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

اولین کنفرانس بین المللی شهرداری الکترونیکی

شهرداری الکترونیکی؛ گامی در جهت توسعه خدمات شهری و رفاه شهروندان

 

زمان برگزاری کنفرانس

در سایت این کنفرانس می خوانیم:

طی هماهنگی های بعمل آمده با سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، به منظور برنامه ریزی های دقیق ترو هماهنگی های بیشتر جهت حضور موثر و هرچه فعالتر دست اندرکاران عرصه فناوری اطلاعات و مدیریت شهری، برگزاری کنفرانس شهرداری الکترونیکی که قرار بود طی روزهای 30و31 تیرماه سال جاری در تهران برگزارشود، به تعویق افتاده است.

  زمان برگزاری این کنفرانس پس از انجام هماهنگی های لازم متعاقبا" به نحوه مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 اطلاعیه دبیرخانه کنفرانس

امروزه توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات با شتابی روز افزون، به سیر تحول و نوسازی خود ادامه می دهد و این مهم باعث گردیده است تا سازمانها جهت باز نماندن از تحولات جاری و به عبارت دیگر حرکت در فضای فن آوری اطلاعات و ارتباطات اقدام به ارزیابی دقیق تر و نظام مند تر وضعیت موجود و امکانات خود جهت روشن شدن برنامه ها و مسیر های پیش روی، بمنظور توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان خود داشته باشند. در میان دستگاههای دولتی و عمومی شهرداری ها به لحاظ گستردگی خدمات رسانی و ارتباط مستمر با شهروندان و همچنین سازمان های خدمات رسان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند. ضرورت جلوگیری از اتلاف منابع در شهر ها و انجام امور شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن، جلوگیری از تداخل و ناهماهنگی ها و ارائه خدمات مناسب به شهروندان و بسیاری از مسایل دیگر اشاره به آن دارد که لازمست دست اندرکاران، سیاستمداران، دولتمردان، برنامه ریزان و قانون گذاران با تشکیل یک مدیریت واحد شهری توجه ویژه داشته باشند. با بررسی و نگاه اجمالی به جایگاه مدیریت واحد شهری در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، بخوبی در میابیم که محوریت مدیریت و کلیه امور شهری به عهده مدیریت واحد و منسجمی بنام شهرداری است.

 

شهرداری الکترونیکی مجموعه ای ازکلیه ارتباطات الکترونیکی است که بین شهرداری ها، شهروندان، شرکت ها و سازمان های مرتبط رخ می دهد.

 

لذا در راستای فرهنگ سازی بیشتر بکارگیری فن آوری اطلاعات وارتباطات، بخصوص در مدیریت و خدمات شهری، اولین کنفرانس بین المللی شهرداری الکترونیکی در تاریخ 30 و 31 تیر ماه سال جاری  در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور و حمایت وزارتخانه ها، سازمان ها، نهاد ها، و موسسات و تعداد کثیری از دانشگاه ها، انجمن های علمی و شرکت های انفورماتیک داخلی و خارجی برگزار می گردد.

 

اهداف کنفرانس

 - آشنایی با تجربیات پیاده سازی شهرداری الکترونیکی

 

- بررسی نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت و خدمات شهری

 

- شناسایی چالش ها و راهبردهای تحقق شهرداری الکترونیکی

 

محورهای کنفرانس

-         شهرداری الکترونیکی، استانداردها و زیرساخت های مخابراتی

 

-         شهرداری الکترونیکی، فرهنگ و شهروند الکترونیکی

 

-         شهرداری الکترونیکی و محیط حقوقی

-         نقش دولت و بخش خصوصی در تحقق شهرداری الکترونیکی

 

-         شهرداری الکترونیکی و کاربردها

 

-         شهرداری الکترونیکی و مدیریت الکترونیکی

 

-         تجربیات پیاده سازی شهرداری الکترونیکی در ایران و سایر کشورها

 

-         راهبردها و چالش های تحقق شهرداری الکترونیکی

 

-         جایگاه بانکداری الکترونیکی و بنگاه های اقتصادی در شهرداری الکترونیکی

 

-         جامعه اطلاعاتی و افزایش رفاه شهروندی

 

نحوه ثبت نام

 علاقه مندان جهت شرکت در کنفرانس به مدت 2 روز، حضور در نشست های اصلی و کارگاه های آموزشی و تخصصی جانبی، دریافت کتاب خلاصه مقالات کنفرانس، سی دی مجموعه مقالات کنفرانس، هدایای ویژه کنفرانس، پذیرایی های مربوطه طی دو روز برگزاری کنفرانس و صدور گواهی نامه بین المللی حضور در کنفرانس مبلغ 000/650/1 ریال به ازای هر نفر شرکت کننده به شماره حساب: 0101530594005 سپهر بانک صادرات شعبه 2224 کیکاووس به نام دبیرخانه کنفرانس واریز و اصل و یا کپی رسید بانکی را به همراه فرم ثبت نام به دبیرخانه کنفرانس ارسال فرمایید.

 ضمناً افراد معرفی شده از طرف سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور می توانند از 50% تخفیف ثبت نام برخوردار شوند.

 ثبت نام قطعی منوط به واریز هزینه و ارسال فیش است و دبیرخانه نسبت به فرم هایی که بدون فیش بانکی ارسال شوند ترتیب اثر نخواهد داد. ضمناً به یکصد نفر اول ثبت نامی هدیه ویژه تقدیم خواهد شد.

 در صورت انصراف باید درخواست به صورت کتبی حداکثر تا تاریخ 21/4/86 به این دبیرخانه ارسال گردد، در غیر این صورت انصراف پذیرفته نمی باشد و اعلام انصراف تلفنی مورد قبول دبیرخانه نمی باشد.

 احتمال جایگزینی نفرات ثبت نام شده تا تاریخ25/4/86 امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد