دومین سمینار شبکه علمی کشور در دانشگاه شهید بهشتی

دومین سمینار یک روزه شبکه علمی کشور با مباحث زیر توسط دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی در تاریخ 24و 25 مهرماه سال 1386 برگزار و به حاضرین گواهینامه پایان دوره اعطاء خواهد شد :

نقش پورتال های اطلاع رسانی و سازمانی در توسعه دولت الکترونیکی

سیستم های امنیت اطلاعاتی ISMS و استانداردهای رایج

ویژگی های سیستم های متن باز (Open Source) در دولت الکترونیکی

سیستم عامل ملی لینوکس و دولت الکترونیکی

برنامه زمان بندی سمینار به شرح زیر است :

 

زمان

                                               برنامه

40/9- 30/9

تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران

40/10- 40/9

نگاهی کوتاه بر مقدمه معماری های  J2EE و SOA

15/11- 40/10

سیستم های امنیت اطلاعاتی ISMS و استانداردهای رایج

15/12- 15/11

 نقش پورتال های اطلاع رسانی و سازمانی در توسعه دولت الکترونیکی

45/13- 15/12

                                   ناهار ، نماز و استراحت

15/15- 45/13

ویژگی های سیستم های متن باز (Open Source) در دولت الکترونیکی

سیستم عامل ملی لینوکس و دولت الکترونیکی

16-15/15

پرسش و پاسخ

 

هزینه ثبت نام :

 

مبلغ هفتصد هزار ریال  قابل واریز به حساب جاری جام شماره 22932730 بانک ملت شعبه بلوار کشاورز تهران کد 3/6307 به نام واحد گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات (افرادی که گواهینامه اولین سمینار شبکه علمی را داشته باشند و یا اعضای دپارتمان های تخصصی دولت الکترونیک، آموزش الکترونیک، تجارت الکترونیک و فناوری نانو از 15 درصد تخفیف برخوردار خواهند بود و افرادی که علاوه بر عضویت در دپارتمان های تخصصی مزبور، دارای گواهینامه اولین سمینار شبکه علمی نیز می باشند از بیست درصد تخفیف بهره مند خواهند شد.

    نحوه ثبت نام :

الف) از طریق لینک ثبت نام اینترنتی در سمینار  که می توانید آنرا با کلیک بر روی اینجا و یا انتخاب لینک ثبت نام اینترنتی در سمینار  در منوی اصلی مشاهده فرمائید

 ب) تکمیل و ارسال فرم های ثبت نام یک نفره و گروهی که از اینجا قابل دانلود است به نمابرهای شماره 02188937117 و 02188807855  

درباره دپارتمان های تخصصی

1- ماهیت این دپارتمان ها صد در صد غیر دولتی و غیر انتفاعی است و عضویت در آنها هیچگونه حقوق و مزایایی ندارد و تنها برای علاقه مندان به توسعه و آبادانی کشور در دو حوزه فناوری های اطلاعات و نانو توصیه می شود.

 

2- عضویت نمایندگان ، مدیران، کارشناسان و مشاورین بخش های دولتی ، دانشگاهی و خصوصی در این دپارتمان ها به صورت شخصی و یا به نمایندگی از سازمان متبوعشان بلا مانع است.

 

 3- جهت عضویت و همکاری با دپارتمان ها نیاز به تخصص مرتبط نمی باشد و برای  انجام امور پژوهشی ، داشتن علاقه و انگیزه کفایت می نمایند.

 

4- کلیه جلسات اعضای دپارتمان ها به صورت الکترونیکی برگزار شده و به هر عضو یک نام کاربری و کلمه عبور خاص داده می شود و کلیه مباحث در تالارهای تحت وب امن و اختصاصی تبادل نظر می گردد.

 

5- به منظور آشنایی اعضای دپارتمان ها با یکدیگر ، سالانه جلساتی برگزار و تبادل نظر حضوری به عمل خواهد آمد.

 

6- در حال حاضر چهار دپارتمان دولت الکترونیک ، آموزش الکترونیک، تجارت الکترونیک و فناوری نانو در حال تشکیل و عضو گیری است و علاقه مندان می توانند از طریق لینک ثبت نام اینترنتی در دپارتمان ها به عضویت این گروه های تخصصی در آیند و در استقلال و توسعه کشور عزیزمان ایران مشارکت نمایند.