آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

تماشای ویدیو از اینترنت به نسبت تماشای تلویزیون رو به افزایش است

یک نظرسنجی درانگلیس نشان می‌دهد که تماشای ویدیو از اینترنت، در ساعات فراغت شامگاهی، به نسبت تماشای تلویزیون رو به افزایش است.

به گزارش روز سه‌شنبه شبکه خبری بی.بی.سی، در این نظرسنجی که از دو هزار و ‪ ۷۰‬نفر به عمل آمد، ‪ ۴۳‬درصد شرکت‌کنندگان گفتند که حداقل هفته‌ای یک بار به تماشای ویدیو از طریق اینترنت یا تلفن همراه می‌پردازند و در نتیجه کمتر به تماشای تلویزیون می‌پردازند.

سه چهارم پاسخگویان گفتند که این روزها به نسبت سال گذشته، بیشتر ویدیو را ازطریق اینترنت یا تلفن همراه نگاه می‌کنند.

ولی بینندگان دایمی ویدیوهای آن لاین هنوز دراقلیت هستند، زیرا تنها ‪۹‬ درصد پاسخگویان گفتند که به طور مرتب ازاین طریق به تماشای ویدیو مشغول هستند.

‪ ۱۳‬درصد دیگر نیز گفتند که گاهی اوقات از این طریق ویدیو می‌بینند، در حالی که ‪ ۱۰‬درصد دیگر گفتند که در سال آینده به این کار می‌پردازند.

در همین حال دو سوم پاسخگویان دراین نظرسنجی گفتند که هنوز از طریق اینترنت ویدیو ندیده‌اند.

همچنین ‪ ۲۳‬درصد دیگر گفتند که تماشای تلویزیون آنها به دلیل تماشای ویدیو از طریق اینترنت، کمی کاهش یافته است.

در حالی که بیش از نیمی از آنها گفتند که این امر در میزان تماشای تلویزیون آنها تغییری نداشته، سه درصد نیز گفتند که تماشای تلویزیون آنها افزایش یافته است.

تماشای ویدیو از اینترنت یا تلفن همراه در میان جوانان محبوبیت بیشتری دارد، زیرا ‪ ۲۸‬درصد کسانی که بین ‪ ۱۶‬تا ‪ ۲۴‬سال دارند گفتند که در طول هفته بیش از یک ویدیو از این طریق تماشا می‌کنند.

به طور متوسط ‪ ۱۰‬درصد از این مخاطبان بین ‪ ۲۵‬تا ‪۴۴‬سال دارند، در حالی که تنها چهار درصد بالای ‪ ۴۵‬سال دارند.

در اوایل سال جاری میلادی، سازمان نظارت بر رسانه‌ها در انگلیس اعلام‌کرد که میانگین تماشای تلویزیون توسط مخاطبان ‪ ۱۴‬تا ‪ ۱۶‬ساله در فاصله سال‌های ‪ ۲۰۰۳‬تا ‪ ۲۰۰۵‬به میزان ‪ ۲/۹‬درصد کاهش یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد