آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

یک پیشنهاد به وبلاگ نویسان: راه اندازی مصاحبه مجازی

یکی از عزیزان نوشته است: ... اگر اجازه بدهید میخواهم لینک سایت شما را در سایت خودمان قراردهم تا دیگران نیز بتوانند از مطالب جالبی که در سایتتان قرار داده اید استفاده نمایند. منتظر جوابتان هستم.

در پاسخ عرض کرده ام:
خواهش می کنم قربان! این نظر لطف شماست. این یکی از قابلیت های خوب اینترنت است که سایتها می توانند به هم مرتبط شوند. اجازه ای هم لازم نیست. برایتان آرزوی موفقیت می کنم. ضمنا بنده قصد دارم طرحی برای مصاحبه های مجازی را در وبلاگها راه اندازی و تشویق کنم. اگر موافق باشید٬ چنین مصاحبه ای با شما ترتیب داده شود. پس از اعلام موافقت٬ قسمت اول پرسش ها را تقدیم حضور خواهم کرد. برای این که مصاحبه interactive باشد٬ پرسش های بعدی را پس از دریافت پاسخ های نخست٬‌ تقدیم می کنم.

از خوانندگان خوب این یادداشت هم درخواست می کنم در این مورد اظهار نظر و راهنمایی بفرمایند. در حال حاضر مقدمات اولین مصاحبه با یکی از اساتید محترم دانشگاه فراهم شده است. شما هم اگر علاقه دارید در چارچوب مسایل این وبلاگ٬ اخبار و اطلاعاتی ارائه کنید و در باره موضوعات مختلف آن اظهار نظر بفرمایید٬ لطفا اطلاع دهید.

شرایط مصاحبه مجازی به شرح زیر است:

۱- هویت مصاحبه کننده مشخص باشد. البته پس از آن٬ در صورت تمایل مصاحبه شونده٬ نام و مشخصات ایشان محفوظ خواهد ماند.

۲- مسایل مطرح شده در چارچوب مسایل این وبلاگ بوده و مغایر مقررات و قوانین نباشد.

۳- هدف این وبلاگ٬ خدمت به علم و جامعه علمی کشور است. بنابراین مسایل تبلیغاتی و تجاری قابل درج نخواهد بود.

۴- مصاحبه در چند قسمت صورت می گیرد تا جنبه تعاملی آن حفظ شود.

۵- قبل از انتشار مصاحبه٬ یک نسخه از آن به صورت مکتوب در اختیار مصاحبه شونده قرار می گیرد. نسخه اصلاح شده نهایی٬ با امضای مصاحبه شونده دریافت و بایگانی خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ب.ظ http://ghalebkade.blogsky.com

جناب آقای قراباغی
از اینکه واقعا عزیزانی مانند شما را در جمع خود می بینم بسیار خرسند هستم و البته خود دلیلی بر دلگرمی ما جوانترها خواهد بود.
بنده جوانی ۱۹ ساله هستم و در بابت مصاحبه فکر نمی کنم چیز جالبی برای گفتن داشته باشم . اما به هر دلیل چنانچه افتخار دهید بسیار خرسند خواهم شد از هم صحبتی با شما .
حمد و سپاس خدای را که چنین عزیزانی را در جمع ما برای دلگرمی وسیله قرار داده اند.

با تشکر٬ نخستین پرسشها را برایتان به آدرس filth.crow@yahoo.com ارسال کردم. از آنجا که قالب را مجددا عوض کرده بودید و نظرات قبلی حذف شده بود٬ بهتر دیدم که پرسشها را به صورت ایمیل ارسال کنم.
موفق باشید.

سمیعی سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:23 ق.ظ

با سلام و احترام
اگر در این کار خوبی که آغاز کردین من هم می تونم کمکی باشم در خدمتم.
موفق و پیروز باشین

جناب سمیعی عزیز
اگر لطف شما در پذیرش همکاری٬ قبلا هم عنوان شده و زمینه آن مشخص گردیده است٬ این را به حساب گرفتاری بگذارید که به خاطر نیاورم. یعنی اصلا به سن و سال مربوط نیست!
تقاضا می کنم اگر ممکن است آدرس به سایت یا وبلاگ خود را مشخص کنید٬ همچنین در مورد زمینه همکاری و درباره خودتان٬ در اینجا یا به صورت ایمیل٬ توضیحاتی ارائه بفرمایید.
alirezaqarabaqi@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد