آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

فراخوان تشکیل کارگروه آموزش الکترونیکی در شورای عالی اطلاع‌رسانی

کارگروه آموزش الکترونیکی با هدف گردهم آوردن مجامع علمی- تحقیقاتی بخش دولتی و خصوصی فعال در این حوزه و سامان‌دهی و فراهم نمودن فضای هم‌اندیشی برای شناخت رویکردهای مختلف استفاده از ICT در آموزش و مهارت منابع انسانی تشکیل می‌شود.
یکی از راهبردهای کلیدی طرح تسما، توسعه‌ی منابع انسانی در بخش‌ها و سطوح گوناگون در میان مخاطبان مختلف اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز شاغلان در سازمان‌ها و نهادهای دولتی بوده است.
با این رویکرد در طول سال‌های اخیر، طی تنظیم موافقتنامه‌های فناوری اطلاعات در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، قریب به یک چهارم از اعتبارات موجود در تبصره‌ی 13 قانون بودجه‌ی کل کشور به امر تقویت و توسعه‌ی مهارت‌ها و سواد دیجیتالی منابع انسانی در وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش، علوم، بهداشت، کار و امور اجتماعی و ... تخصیص یافته است.
شورای عالی اطلاع‌رسانی، به عنوان نهادی سیاست‌گذار در برخی حوزه‌های مربوط به ICT کشور، با معرفی طرح تسما سبب‌ساز تمرکز بخشیدن به حرکت‌های ناهماهنگ در برخی حوزه‌ها از جمله آموزش الکترونیکی و در قالب کارگروهی خواهد بود.
از جمله وظایف این کارگروه می‌توان به تبیین و تدوین استراتژی‌های آموزش الکترونیکی، شناسایی و تعریف برنامه‌های پژوهشی و پروژه‌های کاربردی، تعیین استانداردها و شاخص‌های آموزش الکترونیکی، شناسایی و معرفی مدل‌های آموزشی مهارتی موفق، نظارت فنی بر حسن انجام کار طرح‌های ICT دستگاه‌های اجرایی در امر آموزشی کشور و نشر و ترویج نتایج طرح‌ها و پروژه‌های موفق در سطح ملی اشاره کرد.
براساس اعلام، شورای عالی اطلاع‌رسانی، با توجه به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه توسط بخش دولتی و خصوصی و به منظور جلوگیری از موازی‌کاری و همچنین افزایش بار علمی این کارگروه، از کلیه‌ی اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای سابقة فعالیت در این حوزه هستند، دعوت به عمل آورده تا پایان آبان‌ماه مشخصات کاری و پیشنهادات خود را در زمینه تشکیل این کارگروه به همراه ذکر مشخصات کامل و شماره تماس مستقیم به معاونت فنی این شورا و یا به پست الکترونیکی info@scist.ir و به شماره دورنگار 88839897 ارسال کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد