آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

امکان دریافت تلویزیون ماهواره‌ای بر روی رایانه‌های شخصی

امروزه می‌توان با نرم‌افزار Sattelite TV for PC با نصب تنها یک برنامه و همچنین با اتصال به اینترنت پرسرعت، بدون پرداخت کوچکترین هزینه‌ای از تمام شبکه‌های ماهواره‌ای استفاده کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری Softpedia، نرم‌افزار Sattelite TV for PC محصول جامعی است که با بهره‌گیری از فناوری ارتباطات داده‌ای پر سرعت Broadband شبکه‌های ماهواره‌ای را بر روی رایانه شخصی نشان می‌دهد.
بنابر این گزارش، کاربران این محصول می توانند از تماشای بیش از 800 کانال ماهواره‌ای و گوش دادن به 1000 شبکه‌ رادیویی بین المللی لذت ببرند.
پیش از این نرم‌افزار، شرکت Super Internet TV شبکه‌های ماهواره‌ای را با دریافت حق اشتراک از مشترکان خود در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دادند.
این گزارش حاکی است؛ کاربران متقاضی برای استفاده از این محصول باید دو نرم افزار چندرسانه‌ای Real Player و Media Player را بر روی ویندوز خود نصب کنند تا بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند. تصاویری که از این برنامه پخش می‌شود همانند دستگاه‌های گیرنده ماهواره با کیفیت است و صدای قابل شنیدن از آن بسیار واضح و بدون نویز (صدای اضافه) خواهد بود.
نمایش تمام صفحه، پخش مداوم، قطع صدا و از سرگیری اجرای شبکه از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار اعلام شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد