آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آغاز ثبت نام دوره کاردانی پیوسته بدون کنکور

ثبت نام از داوطلبان کاردانی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلا‌می از فردا در مراکز پستی سراسر کشور آغاز می شود و تا 11 آذر ادامه خواهد داشت .

ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون این دانشگاه با اعلا‌م این مطلب گفت: دارندگان مدرک دیپلم شاخه‌ای فنی و حرفه‌ای یا کار دانش نظام جدید متوسطه و یا دارندگان دیپلم کامل هنرستان نظام قدیم متوسطه می توانند متقاضی ورود به دوره های کاردانی پیوسته بدون آزمون باشند.

وی درباره نحوه گزینش دانشجو در دوره‌های کاردانی پیوسته افزود: پذیرش دانشجو در این دوره ها براساس معدل کل داوطلب انجام خواهد شد و از این رو کسانی که کارورزی خود را سپری نکرده باشند نمی توانند متقاضی ورود به دوره های کاردانی پیوسته بدون آزمون باشند.

اقبالی اضافه کرد: معدل هایی که در دفترچه راهنمای ورود به دوره های کاردانی پیوسته بدون آزمون درج شده است فقط جنبه راهنمایی دارد و حدود معدل پذیرفته شدگان دوره های قبل را نشان می دهد.

وی درباره چگونگی انتخاب رشته داوطلبان گفت: رشته انتخابی داوطلب باید متجانس با مدرک دیپلم متوسطه داوطلب باشد و رشته های متجانس با مدرک دیپلم در دفترچه ثبت نام درج شده است و پذیرش داوطلبان با اولویت بومی انجام خواهد شد.

اقبالی تاکید کرد: دیپلمه‌های فنی و حرفه ای , کار دانش و هنرستان نظام قدیم می توانند بدون توجه به دیپلم خود فقط در رشته تربیت بدنی شرکت کنند و در صورتی که دیپلم آنها تربیت بدنی نباشد ملزم به گذراندن دروس پیش نیاز هستند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلا‌می گفت : همه پذیرفته شدگان در دوره‌های کاردانی پیوسته ازمعافیت تحصیلی خدمت وظیفه عمومی برخوردار و از بهمن امسال نیز مشغول به تحصیل خواهند شد.

رئیس مرکز آزمون درباره تعداد رشته‌ها و ظرفیت پذیرش افزود: پذیرش در این دوره ها برای 26 رشته در 1734 رشته - شهر انجام خواهد شد.

داوطلبان برای اطلا‌ع از آزمون‌های دانشگاه آزاد اسلامی می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی  www.azmoon.net  مراجعه کنند .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد