آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

همکاری دانشگاه و صنعت در حوزه IT

خبرگزاری موج - نشست مشترک نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه ای با مسوولین پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

به گزارش موج، در این نشست که با حضور اعضای هیات مدیره و اعضای کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفی رایانه ای، دکتر امی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و دکتر حسینعلی پور معاون این پارک برگزار شد، راهکارهای تعامل و همکاری صنعت و دانشگاه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین در راستای همکاری دو جانبه محورهایی چون تحقق شعار برنامه چهارم با عنوان توسعه دانایی محور، جلوگیری از فرار مغزها و سرمایه ها، ایجاد زیرساخت های اساسی جهت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، کمک به فارغ التحصیلان حوزه ICT در راستای تولید دانش و تجاری نمودن دستاوردهای علمی و تحقیقاتی، گسترش دامنه جنبش نرم افزاری مورد تاکید مقام معظم رهبری، تسریع در دست یابی به خدمات دولت الکترونیکی از طریق تولید و به کارگیری نرم افزارهای داخلی، به عنوان اهداف این همکاری مطرح گردید.
بر اساس توافق اولیه مسوولین پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه ای مقرر گردید نمایندگان این دو نهاد در آینده ای نزدیک در خصوص تعیین شاخص های لازم به منظور جذب اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی استفاده از امکانات حوزه ICT پارک علم و فناوری با یکدیگر مذاکره کنند.
شایان ذکر است پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در سال 1382 تاسیس شده و دارای هفت بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، نانوتکنولوژی، مکانیک و انرژی، نفت و پتروشیمی، زیست فناوری، فرآورده های طبیعی، اپتیک و الکترونیک است.
انتظار می رود هم سویی این دونهاد موجب ایجاد تحولی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد