آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

دسترسی به email با گوشی های معمولی نیز ممکن می شود

روزنامهء هموطن سلام: موسسه Berggi که توسط گروهی از تاجران جسور اروپایی تاسیس شده قرار است به زودی خدمات مختلف پیام رسانی و دیگر سرویس های ارتباطی را در گوشی های ارزان قیمت تلفن همراه ارائه دهد.

"بابور اوزدن" رئیس شرکت مذکور در همین خصوص اعلام کرده است که Berggi قصد دارد گزینه ساده تری به جای سرویس ایی میل blackberry که توسط شرکت Research In Motion ارائه می شود عرضه کند.

شرکت مذکور قصد دارد سرویس پیام رسانی را در گوشی های معمولی که همچنان هم دو سوم بازار آمریکا را به خود اختصاص می دهند، ارائه دهد.

استفاده کنندگان از سرویس Blackberry ، و یا خدمات پیام رسانی دیگری که از جانب شرکت های رقیب نظیر "پالم" و "مایکرو سافت" ارائه می شوند باید گوشی های گرانقیمت تر و پیشرفته تری را که تلفن های هوشمند نامیده می شوند در اختیار داشته باشند.

استفاده کنندگان می توانند از طریق سایت های اینترنتی نظیر یاهو، مایکرو سافت و گوگل ، ایی میل را از طریق تلفن های همراه خود برای یکدیگر ارسال کرده و یا دریافت کنند.

کاربران آمریکایی می توانند همزمان با روز "عید شکرگزاری" در این کشور (Thanksgiving ) با رجوع به آدرس http://www.berggi.com از خدمات مذکور بهره مند شوند.

به گفته "اوزدن " ، شرکت مذکور قرار است تا اواسط سال آینده خدمات خود را در کشورهای انگلیس ، ایتالیا ، مکزیک و ترکیه نیز ارائه دهد.

استفاده از سرویس مذکور برای استفاده کنندگان آمریکایی ماهانه 9.99 دلار هزینه در بردارد و حال آنکه استفاده کنندگان اروپایی با توجه به میزان اطلاعاتی که استفاده می کنند باید هزینه استفاده از سرویس مذکور را پرداخت کنند. بر اساس این گزارش هزینه ارسال 10 تا 20 ای میل حدود یک یورو خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد