آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

نمایشگاه کتب کاربردی دانشجویی

به گزارش واحد مرکزی خبر٬‌ چهارمین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی تهران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد .
علیرضا ربانی مسئول نمایشگاه هدف از برپایی این نمایشگاه را عرضه آخرین کتب منتشر شده دررشته های مختلف دانشگاهی و آشنایی دانشجویان با این کتب اعلام کرد و گفت: هفتصد ناشر معتبر و بین‌المللی بیش از 40 هزار عنوان کتاب درچهارمین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی ودانشگاهی عرضه کرده اند.

وی افزود :کتب عرضه شده مربوط به سال های 2004 تا اواسط 2006 در رشته های فنی مهندسی , علوم رایانه‌, علوم پایه‌, علو م اجتماعی , علوم انسانی‌, فرهنگ وهنر, معماری , کشاورزی و منابع طبیعی و علوم پزشکی و شاخه های وابسته آن است.

ربانی اضافه کرد : به منظور افزایش قدرت خرید دانشجویان رشته های تحصیلی‌, محققان‌, استادان و پژوهشگران , این کتب با تخفیف 20 تا 40 درصدی قیمت پشت جلد به خریداران عرضه می شود.

احمدی مشاور صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت , درمان وآموزش پزشکی نیز با اشاره به تحصیلات وام این صندوق تاسقف 500 هزار ریال برای خرید کتب به دانشجویان گروه پزشکی , گفت : نخستین بار دانشجویان پزشکی می توانند از این وام بهره مند شود.

وی افزود: هریک ازدانشجویان که مایل به دریافت این وام هستند , باید به امور دانشجویی دانشگاهها مراجعه و درخواست خود را ارایه کنند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی تهران تا 26 آذر درکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در خیابان حجاب دایر می باشد .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد