آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

ایجاد هسته اولیه شبکه ملی مدارس کشور

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در فناوری اطلا‌عات و ارتباطات از ایجاد هسته اولیه شبکه ملی مدارس کشور تا پایان امسال خبر داد .
به گزارش واحد مرکزی خبر٬ فیض آبادی امروز در گردهمایی مسئولا‌ن فناوری اطلا‌عات و ارتباطات سازمان آموزش و پرورش استانهای کشور با اشاره به طرح اتصال مدارس به شبکه ملی گفت: در این طرح , مدارس به یک شبکه ملی با محتوای آموزشی , پژوهشی و پرورشی , متصل خواهند شد.

وی افزود : در مرحله اول استان های تهران , اصفهان , فارس , خراسان رضوی , کرمانشاه , آذربایجان شرقی و خوزستان تحت پوشش طرح شبکه ملی مدارس قرار می گیرند و پس از برطرف شدن مشکلا‌ت اجرایی , دیگر استان ها نیز به شبکه ملی مدارس کشور متصل خواهند شد.

فیض آبادی , ایجاد شبکه ملی مدارس را طرحی بین بخشی خواند و گفت: آموزش و پرورش تاکنون به همه تعهدات خود در تحقق شبکه ملی مدارس عمل کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد دیگر دستگاه ها نیز تا پایان سال به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

قائم مقام وزیر در فناوری اطلا‌عات ایجاد پرتال مدرسه را از جمله تعهدات آموزش و پرورش در تحقق طرح شبکه ملی مدارس دانست و گفت : این پرتال به زودی در اختیار مدارس قرار می گیرد.

وی افزود: امکان ارایه 9 درس به صورت الکترونیکی و نیز ارتباط اداری مدرسه و منطقه در شبکه ملی مدارس فراهم شده است که در صورت اتصال مدارس از طرف مخابرات , قابل بهره برداری خواهد بود.

وزارت آموزش و پرورش اعلا‌م کرد با ایجاد شبکه ملی مدارس , نزدیک به 8500 مدرسه به شبکه اینترنت ملی متصل خواهند شد .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد