آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

دیدار وزیر آموزش عالی سوریه با رئیس دانشگاه پیام نور

وزیر آموزش عالی سوریه در رأس هیاتی متشکل از روسای دانشگاه های دولتی سوریه و دکتر حامد حسن سفیر جمهوری سوریه در تهران امروز پنجم دی با رئیس دانشگاه پیام نور در محل سازمان مرکزی دانشگاه دیدار وگفتگو کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور؛  دکتر علی رضا علی احمدی رئیس دانشگاه پیام نور دراین دیدار دانشگاه پیام نور را بزرگترین شبکه دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران دانست و با عنوان اینکه هم اکنون بیش از 650 هزاردانشجو به زبان فارسی تحت پوشش دانشگاه قرار دارند، افزود: با وجود فارسی بودن برنامه های آموزشی هم اکنون دانشجویانی از32 کشور جهان در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند.
وی به تقاضای کشورهای عربی و اسلامی برای تحصیل در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر و پاسخ به تقاضای این کشور در صدد تدوین برنامه های آموزشی به زبان عربی و انگلیسی هستیم.
وی سیستم آموزش دانشگاه پیام نور را ترکیبی از سیستم آموزشی از راه دور، مجازی و حضوری عنوان کرد و ادامه داد: شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور در کشورهای خارجی براساس سوابق تحصیلی افراد است و در داخل کشور نیز به صورت آزمون سراسری و آزمون اختصاصی دانشگاه پیام نور صورت می گیرد.
وی با عنوان اینکه سیستم ارزشیابی تحصیلی و امکانات دانشگاه به صورت متمرکز است،  گفت: آزمون پایان تحصیلی هر عنوان درسی دانشگاه پیام نور در سراسر جهان و داخل کشور درساعت مشخصی برگزار می شود.
دکتر علی احمدیف  ابراز امیدواری کرد که همکاری همه جانبه و پایدار برای استفاده بهینه ازامکانات آموزش عالی بالقوه و تبادل استاد و دانشجو از سوی دانشگاه های مجازی سوریه و دانشگاه پیام نور صورت گیرد تا به نحوی برای رشد و ترقی و تعالی نیروی انسانی و اعضای آکادمیک دو کشور گام برداریم.
غیاث برکات،  وزیر آموزش عالی سوریه نیز در این دیدار فعالیت های دانشگاه پیام نور را برای پوشش دهی سیل عظیمی از دانشجویان رو به رشد ارزیابی کرد و با تاکید براستفاده ازتجربیات دانشگاه پیام نور یادآور شد: سیستم آموزش مجازی علاوه برسیستم آموزش آکادمیک در تمامی دانشگاه های کشور سوریه دایر است اما اجرای این سیستم آموزشی با پوشش دهی وسیع و گسترده و کیفیت بالا احتیاج به تجربه های بیشتری دارد که با همکاری دانشگاه ها میسر می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد