آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

از وبینار می توان برای معرفی شرکت استفاده کرد.

پنج سال پیش٬ نوشته ای در سایت دانش کاربردی مکتب کسب و کار هاروارد منتشر شد که هنوز برای بسیاری از سازمانها و شرکتهای ایرانی تازه و قابل استفاده است. مطلب در این باره بود که برگزاری سمینار شیوه مفیدی برای بازاریابی و رونق کسب و کار است. در این نوشته به نکات لازم برای برگزاری یک سمینار موفق اشاره شده بود. با مراجعه به صفحه یاد شده٬ می توان این نکات را مرور کرد.

در همانجا این مطلب اضافه شده بود که وبینارها٬ یعنی شکل مبتنی بر وب سمینارها٬‌ به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه سفر٬‌جاذبه روزافزونی دارند. در آنجا از تجربه با ارزشی صحبت می شود: برای یک وبینار با ده هزار نفر از میان لیست مشتریان موجود در شرکت تماس گرفته می شود. گاهی کارکنان٬ مطبوعات٬ و تحلیلگران مالی نیز به وبینار دعوت می شوند. معمولا ۵ تا ۱۰ درصد از افراد دعوت شده٬ در وبینار ثبت نام می کنند و از آن تعداد ۳۰٪ در وبینار شرکت خواهند کرد. به عبارت دیگر به طور متوسط در وبینارهایی با آن حجم تماس اولیه٬ ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر حضور ژیدا می کنند. اما همین تعداد شرکت کننده٬ ارزش آن فعالیت را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد