آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

اختصاص ‪ ۲۰‬میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض برای آموزش الکترونیکی

مدیرعامل موسسه توسعه سرزمین هوشمند با اشاره به اختصاص ‪ ۲۰‬میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض در خصوص آموزش الکترونیکی و اینترنتی در ایران، گفت:
ضعف نظام اداری و سازمانی کشوردر کاربرد آموزش الکترونیک و عدم توجه به محتوا و صرفا سرمایه‌گذاری بر روی سیستم مدیریت آموزش اینترنتی (‪,(LMS‬ منجر به نتایج نه چندان مطلوبی شده است.

به گزارش ایرنا٬ مهندس "امیر فتوحی" روز جمعه در همایش ‪ ۵۰۰‬نفره از متخصصان و مدیران فناوری اطلاعات در محل کتابخانه ملی با تاکید بر اهمیت آموزش اینترنتی به عنوان عامل رقابتی در سازمان‌های هوشمند فناوری اطلاعات و نقش آن در کاهش چشمگیر هزینه‌های آموزشی ، افزود:به‌علت هزینه‌های بسیار زیاد، عمده‌سازمان‌ها نمی‌توانند بر روی طراحی، تدوین و پیاده‌سازی محتوای الکترونیکی در آموزش الکترونیکی سرمایه‌گذاری کنند و برنامه‌های آنان در حیطه آموزش الکترونیکی عمدتا در بسترسازی بدون نتیجه رها شده است.

وی در ادامه به این نکته اشاره کردکه گلوگاه توسعه آموزش‌های اینترنتی و الکترونیکی (‪ (e-learning‬در ایران، محتوا (‪ ( Content‬است و این در حالی است که از سوی مسوولان امسال سال تولید محتوا اعلام شده است.

فتوحی، گفت : در عصر اطلاعات قوانین بازی تغییر یافته است و در این عصر تنها راه بقا، یادگیری مستمر است و امروز این مهم تنها با آموزش‌های رسمی مقطعی محقق نمی‌شود و آموزش مادام‌العمر، یک باید است.

"فناوری اطلاعات امکانات بالقوه‌ای را برای افزایش مهارت‌های شغلی پدید آورده است که عدم استفاده مناسب از این امکانات، شکاف دیجیتالی ایران را با کشورهای پیشرفته بیشتر می‌کند."
وی افزود: در این فرآیند، مدیرانی موفق خواهند بود که با کسب مهارت‌های نوین، قابلیت‌های تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی خود را افزایش دهند.

مدیرعامل شرکت توسعه سرزمین هوشمند همچنین در این همایش با اشاره به اعطای تسهیلات ‪ ۲۲‬میلیون دلاری برای خرید دوره‌های آموزش اینترنتی گفت: شرکت توسعه سرزمین هوشمند با اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت ‪ HumanSoft‬کویت، ‪۲۰‬میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض برای خرید دوره‌های آموزشی به سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی اختصاص داده است.

وی افزود: این اعتبار در قالب ‪ ۵۰‬درصد مبلغ خرید دوره‌های اینترنتی از اتحادیه ‪ Thomson‬می‌باشد و تا سقف ‪ ۱۰۰‬میلیون تومان برای یکبار در اختیار سازمان‌ها و نهادهای دولتی قرار می‌گیردو هر سازمان می‌بایستی تا ‪۵۰‬درصد مبلغ دوره‌های آموزشی خود را تامین کند و مابقی از طریق این اعتبار به اتحادیه ‪ Thomson‬پرداخت می‌گردد.

فتوحی محدوده زمانی این اعتبار را تا پایان سال ‪۱۳۸۵‬ذکر کرد.

شرکت توسعه سرزمین هوشمند و با اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت ‪HumanSoft‬ بیش از ‪ ۱۵۰۰۰‬ساعت آموزش مدیریت و مهارت‌های حرفه‌ای و قریب به ‪ ۲۵۰۰۰‬ساعت آموزش ‪ IT‬و ‪ Desktop‬بزرگترین اتحادیه آموزشی در دنیا را در ایران ارائه می‌کند.

اتحادیه ‪ , Thomson/NETg‬رتبه اول را در ارایه دوره‌های ‪ e-Learning‬در دنیا دارد و متشکل از ‪ ۸۰‬شرکت و دانشگاه بنام در دنیا است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد