آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

دانشگاه الکترونیکی علم و صنعت ایران در خوزستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری خوزستان از تاسیس دانشگاه الکترونیکی علم و صنعت ایران در اهواز مرکز استان خوزستان خبر داد.

به گزارش ایرنا٬ "جاسم مجیدی پور" سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در دفتر این مدیریت اظهار داشت: دانشگاه علم و صنعت ایران با حمایت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای نیم سال دوم تحصیلی ‪ ۸۵-۸۶‬در پنج استان کشور شامل خراسان رضوی، گیلان، لرستان، کردستان و خوزستان در دو مقطع کارشناسی و یک مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد. وی این رشته‌ها را مقطع کارشناسی‌ ارشد رشته مدیریت اجرایی‌و مقطع کارشناسی رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی صنایع ذکر کرد و گفت: این دانشگاه به طور فراگیر در این رشته‌ها دانشجو می‌پذیرد.

مجیدی‌پور با اشاره به مشکل شهرداری‌های تابعه استان خوزستان به لحاظ کمبود نیروهای فنی و تخصصی گفت: این امکان با پیگیری‌های مستمر استانداری خوزستان و توافق دانشگاه علم و صنعت ایران با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور فراهم شده است، لذا ‪ ۵۰‬درصد سهمیه پذیرش دانشجوی این دانشگاه به پرسنل شهرداری اهواز اختصاص دارد و مابقی از میان داوطلبان آزاد پذیرش خواهد شد. وی اضافه کرد: کارکنان شهرداری از معافیت ‪ ۵۰‬درصدی هزینه‌های تحصیلی نیز برخوردار خواهند شد. مجیدی‌پور افزود: تجهیزات الکترونیکی این دانشگاه هم‌اکنون در ساختمان آموزش شهرداری اهواز مستقر شده است.

مدیرکل شهری و روستایی استانداری خوزستان گفت: علاقه مندان به تحصیل در این رشته‌ها حداکثر تا سی‌ام دیماه جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک به سایت این دانشگاه ‪ ‬مراجعه کنند.

مجیدی پورافزود: پذیرش دانشگاه الکترونیکی علم وصنعت ایران دراستانهای ذکر شده بدون آزمون است و دانش پذیر پس از موفقیت در آزمونهای ترم اول، دانشجوی رسمی تلقی خواهد شد. مدرک ارایه شده به دانشجویان این دانشگاه پس از فارغ التحصیلی معادل مدرک معتبری است که به نیروهای آزاد پذیرفته شده در دانشگاه علم و صنعت ایران اعطاء می‌شود و دانشجویان نیز در حین تحصیل مقید به رعایت قوانین آموزشی این دانشگاه هستند.

وی، اخذ مدرک از دانشگاه علم و صنعت ایران، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، بهره‌مندی از دروس الکترونیکی تالیف شده توسط اساتید مجرب، استفاده از معافیت تحصیلی پس از قبولی در دوره دانش پذیری، دسترسی به دروس در تمام ساعات شبانه روز، نبود نیاز به رفت و آمدهای مکرر به دانشگاه را از امتیازات این دانشگاه ذکر کرد.

ایده ایجاد مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران در اواخر سال ‪ ۸۲‬شکل گرفت و در بهمن ماه سال ‪ ۸۳‬در مقطع کارشناسی، دانشجو پذیرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد