آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

گسترش و محدودیت! اینترنت دانشگاه شهید بهشتی

۸/۹ ٬ پورتال دانشگاه شهید بهشتی : علیرغم تلاش معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت ارتقای کیفیت ارتباط اینترنتی در سطح دانشگاه شهید بهشتی و افزایش پهنای باند دانشگاه از 9 مگابایت به 19 مگابایت با اتصال به پهنای باند شرکت مخابرات و در نتیجه افزایش مصرف کاربران (به دلیل عدم محدودیت) تا 26 مگا بایت ،‌ در روزهای اخیر شاهد افت کیفیت خطوط ارتباطی و کاهش سرعت در شبکه دانشگاه می‌باشیم.

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند این کاهش سرعت ناشی از زیرساخت شبکه داخلی دانشگاه نبوده و براساس بررسی‌های انجام شده بدلیل ایجاد Shaping (محدودیت بر روی پهنای باند) شرکت مخابرات در خطوط ارتباطی خود می‌باشد که حاصل آن کاهش پهنای باند تا ظرفیت مقرر و برابر با 19 مگابایت بوده است.

۲۵/۹ ، پورتال دانشگاه شهید بهشتی : نظر به راه اندازی خطوط پر سرعت E1 در دانشگاه شهید بهشتی به شماره9712180 و مزیت های متعدد از جمله سرعت مناسب و عدم قطعی این خطوط،از روز شنبه دوم دی 1385 (2/10/85)خطوط آنالوگ قبلی به شماره تلفن های 29902501 الی 16 از سیستم خارج شده و قابل استفاده نخواهند بود.
لذا  کلیه اساتید،دانشجویان مقطع دکترا و کاربران محترم می توانند با شماره تلفن 9712180 وشناسه کاربری و رمز عبور فعلی خود،از سرویس اینترنت Dial-up دانشگاه استفاده نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد