آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

تبلیغ بسته آموزشی توسط خبرگزاری و زیر نام سازمان ملل

متن زیر که در سایت خبرگزاری موج منتشر شده است٬ با درهم ریختن مرز تبلیغ و واقعیت٬ آنچنان مطلب را پرورش داده است که اصلا رنگ و بوی تبلیغ توسط بخش خصوصی را نداشته باشد:

به گزارش خبرنگار موج، ایزی لرنینگ (EasyLearning) ابتکاری است که موسسه آموزش و تحقیقات سازمان ملل متحد (UNITAR) برای اولین بار آن را به عنوان قسمتی از فعالیت های کشورهای موسوم به G77، معرفی کرد که هم اکنون در 134 کشور جهان فعالیت می کند و هدف نهایی آن "توسعه دانش بشر برای همگان است".
این ابتکار منحصر به فرد هم اکنون توسط آکادمی اتصالات دبی و با همکاری سازمان ملل برای منطقه خلیج فارس، امارات، خاورمیانه و آفریقای شمالی معرفی می شود که هدف این ابتکار، توسعه نیروی انسانی و یادگیری برای همگان است.
براساس این گزارش آکادمی اتصالات دبی عهده دار توزیع ایزی لرنینگ (EasyLearning) در خاورمیانه و آفریقای شمالی است و شرکت بین المللی توسعه و سرمایه گذاری اسپادان پرشیا، نمایندگی ‌انحصاری آن در ایران می باشد.
محمدرضا خسروی رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی دانش گستر اسپادان، در این خصوص گفت: این مجموعه نزدیک به 600 دوره حرفه ای در زمینه IT، رایانه و دیگر دوره های حرفه ای همچون تجارت الکترونیک، ارتباطات، مدیریت، مدیریت مالی، مدیریت پروژه، مدریت منابع انسانی، بازاریابی، فروش، مشتری مداری و ... در بر دارد که توسط کارتهای پیش پرداخته ارائه می شود.
وی تاکید کرد: این برنامه ها مورد تایید فارغ التحصیلان دانشگاهها، جویندگان کار، کارمندان خدمات الکترونیک در دستگاههای دولتی، کارفرمایان بخش های دولتی و خصوصی است که از آن برای ار تقاء حرفه ای سطح کاری و علمی خود استفاده می کنند.
خسروی با توجه به اینکه Easylearning یا آموزش آسان، نام تجاری دوره هایی است که در اختیار علاقمندان قرار می گیرد، تصریح کرد: برای آنکه بتوان آموزش حرفه ای، به روز و آسان را در اختیار همگان قرار داد از طریق e-learning یا آموزش به واسطه اینترنت، این دانش در اختیار همگان و در سراسر دنیا قرار می گیرد.
وی ادامه داد: دوره های آموزشی EasyLearning براساس استاندارد های آموزشی دنیا فراهم شده است و هر کدام به صورت یک دوره ارائه می شود که مطالب آن چکیده ای از چندین کتاب، نویسنده و انتشارات مشهور و به روز دنیا می باشد که به شیوه خاص و مفهومی دسته بندی و نام گذاری شده است.
خسروی با توجه به اینکه هدف سازمان ملل "توسعه دانش بشر برای همگان" است، متذکر شد: برهمین اساس نهایت سعی به عمل آمده است که هر دوره با قیمتی مناسب (در ایران 80 هزار ریال) ارائه شود تا خریداری آن برای همگان مقدور باشد.
رئیس هیات مدیره مرکز آموزش بین المللی توسعه و سرمایه گذاری اسپادان پرشیا ادامه داد: در بسیاری از موارد حتی قیمت یک دوره این بسته های آموزشی قابل قیاس با دوره های مشابه خود در کشورهای توسعه یافته نمی باشد که این همان هدف سازمان ملل است.
خسروی یادآور شد: این دوره ها به صورت کوتاه مدت و خود آموز است و عناوین، سر فصلها‌ و مطالب دوره ها مورد تائید مجامع علمی و تخصصی بین المللی قرار گرفته و دارای مدرک معتبر است، همچنین پیشتیبانی فنی آن را بخش آموزش سازمان Serebra کانادا به عهده دارد.
این گزارش می افزاید: هم اکنون دوره های آموزش آسان مورد توجه گروه های متعددی از جمله مدیران، دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاه ها، جویندگان کار، کارمندان دولت، مدیران، کارکنان بخش های خصوصی و کلیه آحاد اجتماع در سراسر دنیا قرار گرفته است.
همانگونه که می بینید، EasyLearning تنها برنامه ای است که تمامی موانع آموزش و یادگیری مانند: زمان، مکان، شیوه دستیابی و ... را از سر راه کشورها برداشته است، در این راستا بخش آموزشی سازمان Serebra بخش نرم افزاری و اجرای برنامه ها را راه اندازی و پشتیبانی می کند.
علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.easylearning.ir مراجعه کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا خسروی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.easylearning.ir

با سلام و عرض ادب
بنده انتقاد جنابعالی را دیدم و بسیار خوشحالم که افرادی هستند که به مسائل با دید دقیقتری مینگرند ولی واقعیت این است که مطلب ذکر شده در خبرگزاری چندان غیر واقعی نیست و اگر جنابعالی در لینکهائی که در وب سایت ذکر شده وجود دارد نگاهی بیندازید به این موضوع پی خواهید برد. با این حال خوشحال میشوم بتوانم با جنابعالی حضوری و یا تلفنی تماس داشته باشم تا بتوانیم از کمکها و تجربیات جنابعالی در این زمینه کمک بگیریم .

با تشکر فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد