آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

طرح خدمات الکترونیکی در روستاها

مدیر طرح "ای سی تی" روستایی گفت: ارایه برخی خدمات الکترونیکی به روستائیان از شهریور سال آینده آغاز خواهد شد .
به گزارش واحد مرکزی خبر٬ ساسان جباری ایزدی افزود : از چهار ماه پیش تاکنون مذاکراتی با وزارتخانه های کشور, جهاد کشاورزی , بهداشت درمان و آموزش کشور و آموزش و پرورش و همچنین سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی "ره" برای تعیین خدمات قابل ارایه انجام شده است.

وی درباره روند فعالیت ها در این شبکه گفت: روستائیان می توانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی به سازمان ارایه کننده خدمات‌, سفارش دهند و هزینه آن را با پست بانک پرداخت کنند.

جباری ایزدی ادامه داد: جنس مورد نظر نیز به وسیله شرکت پست در محل به‌متقاضی تحویل داده خواهد شد.

مدیر طرح "ای سی تی" روستایی گفت : وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون بیش از 180 میلیارد ریال برای تجهیز یک هزار و 800 روستا هزینه کرده است.

وی بابیان اینکه تعداد دفاتر ICT روستایی تا پایان امسال به 2610 دفتر خواهد رسید افزود : بیش از 140 میلیارد ریال بودجه برای راه اندازی این دفاتر در نظر گرفته شده است.

جباری ایزدی تصریح کرد:براساس موافقتنامه میان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و شرکت مخابرات ایران باید تا پایان برنامه پنج ساله چهارم 10 هزار دفتر ICT روستایی ایجاد شود.

وی گفت : سال آینده بیش از 2400 دفتر ICT روستایی ایجاد خواهد شد , که بودجه ای در حدود 440 میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بر این اساس برای ایجاد یک دفتر ICT حدود 180 میلیون ریال بودجه اختصاص داده شد , اما برای اجرای کامل این طرح بودجه ای نزدیک به یک هزار و 800 میلیارد ریال نیاز است.

جباری ایزدی گفت : تامین ملزومات سخت افزاری و تجهیز دفاتر ICT روستایی برعهده شرکت های مخابراتی استانی است و تامین نرم افزارهای مدیریتی وامنیتی برای ارایه خدمات درروستاها نیز با تلاش شرکت فناوری اطلاعات انجام می شود .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد