آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

فراخوان عمومی 20 روزه بهره‌برداری بهینه از شبکه ویدئو کنفرانس

معاون مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، از آغاز فراخوان عمومی 20 روزه جمع‌آوری پیشنهادات متقاضیان به منظور بهره‌برداری بهینه از شبکه ویدئو کنفرانس از هفته آینده خبر داد.
به گزارش هموطن سلام٬‌ محمد چهره‌قانی با بیان این که هم‌اکنون شبکه ویدئو کنفرانس آماده بهره‌برداری است، اظهار داشت: هنگامی که بخش خصوصی در بازاریابی فعال شود، شبکه ویدئوکنفرانس نیز بسیار فعال‌تر معرفی می‌شود، به گونه‌ای که همگان کاربردهای بیشتری برای این شبکه قائل خواهند شد.
وی ادامه داد: در مدت زمان 20 روزه فراخوان، شرکت زیرساخت پیشنهادات متقاضیان را جمع‌آوری می‌کند و در بهمن ماه شرکت‌های بازاریابی شناسایی خواهند شد.  شرکت زیرساخت دارای این آمادگی است که به طور مستقیم شبکه را در هر منطقه از ایران بین دو تا 37 نقطه برای فعال کند. در حال حاضر، تنها تعرفه بین دو نقطه به تصویب رسیده است، ولی با بسط و توسعه شبکه ویدئو کنفرانس به 37 نقطه، تا چند روز آینده تعرفه بین چند نقطه و حداکثر تا 37 نقطه ابلاغ خواهد شد.
وی، گفت: آموزش و پزشکی از راه دور به‌گونه‌ای که نیازی به جابه‌جایی اساتید، پزشکان و بیماران در سراسر کشور نباشد، از مزایای این شبکه محسوب می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد