آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

تجهیزمدارس کشور به‌آزمایشگاه رایانه‌ای

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تجهیز تمامی دبیرستانها و بخش قابل توجهی از مدارس ابتدایی و راهنمایی کشور به آزمایشگاه رایانه‌ای خبر داد .
مهدی نوید در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه هم اکنون 70درصددبیرستان های کشور به ازمایشگاه رایانه‌ای مجهز هستند افزود: اموزش وپرورش در نظر دارد تمامی دبیرستان ها و بیشتر مدارس راهنمایی وابتدایی کشور را برای انجام فعالیت های پژوهشی دانش اموزان تا پایان برنامه‌چهارم توسعه به‌ازمایشگاه رایانه‌ای تجهیز کند.

وی گفت برای پیشبرد اجرای این طرح 1300میلیارد ریال بودجه نیاز است که متاسفانه به دلیل این که هر سال 140 میلیارد ریال اعتبار در طول برنامه چهار ساله برای تجهیز رایانه‌ای مدارس در نظر گرفته می شود ما تنها50 تا60 مدرسه را در طول سال قادر خواهیم بود تجهیز می کنیم .

نویداضافه کرد هم اکنون به ازای هر 62 دانش اموز یک رایانه در مدارس‌وجود دارد این در حالی است که در سال های گذشته به ازای هر240 دانش اموز یک رایانه در مدارس وجود داشت .

معاون پژوهش و برنامه ریزی اموزشی وزارت اموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد با توجه به سیاست گذاری جدید و نقش اموزش و پرورش در فرایند توسعه‌کشور تا پایان برنامه چهارم توسعه به ازای هر 15 دانش اموز یک رایانه به مدارس اختصاص یابد .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد