آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

پذیرش دانشجوی دکترای مجازی در دانشگاه علم و صنعت به تعویق افتاد

رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت دوره پذیرش دانشجوی دکترای مجازی در رشته الکترونیک گرایش اپتوالکترونیک که قرار بود در نیمه دوم سال تحصیلی جدید آغاز شود، به تعویق افتاد.

"ناصر مزینی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار آی‌تی ایرنا افزود دلیل به تعویق افتادن راه‌اندازی این دوره این است که قرار است فعلا دوره‌های مجازی، توسعه کیفی یابد و توسعه کمی آن پس از تکمیل کیفیت انجام شود.

وی ادامه داد اکنون دوره دکترا در هیچیک از دانشگاه‌های دارای مجوز آموزش مجازی به صورت الکترونیکی برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد اکنون ‪ ۱۱‬دانشگاه در سطح کشور مجوز آموزش مجازی دارند که از آن جمله می‌توان به دانشگاه‌های علم و صنعت، شیراز، خواجه نصیرالدین طوسی، تهران و امیرکبیر اشاره کرد.

رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاه علم و صنعت بیان داشت اکنون دوره‌های کارشناسی دو رشته "مهندسی فناوری اطلاعات" و "مهندس صنایع" و دوره کارشناسی ارشد رشته‌های "مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات" و "مدیریت اجرایی" به صورت مجازی در دانشگاه علم و صنعت دایر است.

وی بیان داشت مرکز آموزش مجازی دانشگاه علم و صنعت اکنون دارای ‪۶۲۰‬ دانشجو و ‪ ۶۰۰‬دانش پذیر است.

مزینی اظهار داشت دانشجویان "دانش‌پذیر مجازی"، دانشجویانی هستند که در ترم‌اول تحصیل می‌کنند و ادامه تحصیل آنان در آموزش مجازی مشروط به گرفتن نمره قابل قبول در ترم اول است.

وی گفت هزینه‌بربودن تولید محتوا ، ناشناخته بودن آموزش مجازی دانشگاه‌ها و نیز هزینه سنگین این نوع تحصیل، از جمله موانع موجود بر سر راه توسعه آموزش مجازی دانشگاه‌هاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد