آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

ثبت نام دانشگاه جامع از طریق بانک تجارت

با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه جامع علمی - کاربردی و بانک تجارت، اخذ شهریه و سایر عملیات بانکی دانشجویان این دانشگاه به‌صورت الکترونیکی در شعبات بانک تجارت صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، براساس این تفاهم نامه که روز دوشنبه به امضای "حسین بلندی" رییس دانشگاه جامع علمی -کاربردی و " داود زارع اسکندری " مدیرعامل بانک تجارت رسید، از این پس پرداخت شهریه نام نویسی دانشجویان این دانشگاه از طریق الکترونیکی در شعبات بانک تجارت صورت می گیرد.

به موجب این تفاهم نامه ، با نصب سیستم ‌ای تی ام" ‪ "ATM‬در سراسر کشور دانشجویان این دانشگاه می‌توانند با ورود به این سیستم ضمن انجام عملیات مختلف بانکی از اطلاعات موجود در این دستگاه نیز بهره‌مند شوند.

برای استفاده از سیستم الکترونیکی ، کارت تجارت برای کلیه دانشجویان صادر خواهد شد.

رییس دانشگاه علمی کاربردی پس از امضای این تفاهم نامه گفت: هم اکنون ‪ ۲۵۰‬هزار دانشجو در ‪ ۴۰۰‬مرکز دانشگاه علمی - کاربردی به تحصیل اشتغال دارند.

بلندی افزود: در ترم اسفندماه جاری ‪ ۵۰‬هزار دانشجو به دانشجویان این دانشگاه افزوده خواهد شد و شمار دانشجویان به ‪ ۳۰۰‬هزار نفر خواهد رسید .

وی توضیح داد: در سیستم‌الکترونیکی، ثبت نام دانشجویان ازطریق اینترنت صورت می‌گیرد و دانشجو با ورود به این سیستم ، از میزان شهریه واحدهای خود نیز آگاه خواهد شد.

زارع اسکندری مدیر عامل بانک تجارت نیز پس از امضای این تفاهم نامه گفت: باامضای این تفاهم نامه ، هفدهمین شهرک الکترونیکی بانک تجارت راه‌اندازی می‌شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد