آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

پهنای باند دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزایش یافت

پهنای باند دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به 10 مگابایت بر ثانیه رسید که با در نظر گرفتن خطوط (e-one) میزان دسترسی به سایت ها افزایش می یابد.
حسن امامی، مدیر مرکز آمار و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با افزایش پهنای باند دانشگاه، میزان استفاده سایر مراکز درمانی و بیمارستان های متصل به دانشگاه نیز افزایش یافت.
وی در رابطه با ایجاد سامانه مرکزی اطلاعات (دیتاسنتر) گفت: هم اکنون 95 درصد از سایت های ایرانی در سرورهای خارجی میزبان هستند و اگر تحریم های اقتصادی به سمت تحریم های علمی کشیده شود، به زودی با بحث بستن اینترنت مواجه می شویم.
مدیر کل آمار و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: با ایجاد دیتاسنتر، مساله میزبانی (هاستینگ) در داخل کشور حل می شود که در زمینه ایجاد دیتاسنتر داخلی، در شورای عالی فناوری اطلاعات اقدام هایی انجام شده است، همچنین در وزارت بهداشت نیز اقدام هایی انجام شده است.
امامی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در رابطه با متولی ایجاد دیتاسنتر در وزارت بهداشت تاکید کرد: از نظر سیاستگذاری این تولی گری به عهده وزارت بهداشت و از نظر اجرایی، دانشگاه ها متولی ایجاد دیتاسنتر هستند. البته وزارت بهداشت باید پازل نهایی خود را ترسیم کند و در رابطه با جایگاه سامانه اطلاعاتی وزارتخانه تصمیم بگیرند.
مدیر مرکز آمار و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یادآور شد: هم اکنون خبر دقیقی از ایجاد دیتاسنتر در سطح وزارت بهداشت نیست، اگر چه این وزارتخانه در بسیاری از حوزه ها اطلاع رسانی هایی به صورت پراکنده داشته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد