آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

یک ششم مردم دنیا از اینترنت استفاده می کنند

یکی از مسوولان گوگل اعلام کرد که تلفن‌های همراه مجهز به امکانات اینترنتی بیش‌تر از رایانه‌های شخصی به رشد اینترنت کمک می‌کنند.

به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به گفته‌ی یکی از مسوولان گوگل، با رشد تلفن همراه در کشورهای سراسر جهان، تلفن‌های همراه به رشد اینترنت کمک خواهند کرد.

بر اساس این گزارش اکنون شمار کاربران اینترنت از ‌٥٠ میلیون نفر در سال ‌١٩٩٧، به ‌١/١ میلیارد نفر رسیده است؛ یک ششم جمعیت جهان اینترنت در اختیار دارند و برای جذب ‌٥/٥ میلیارد نفر دیگر،‌ باید با کاهش هزینه‌های ارتباطی این امکان را برای آن‌ها فراهم کنیم زیرا تلفن همراه به عامل مهم در تحول اینترنت تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش، اکنون ‌٥/٢ میلیارد مشترک تلفن همراه در سراسر جهان وجود دارد که شمار آن‌ها در کشورهای در حال توسعه که چین و هند در راس آن‌ها قرار دارند، به سرعت در حال افزایش است.

هند کشوری که ‌١/١ میلیارد جمعیت دارد، ماهانه هفت میلیون نفر به شمار مشترکان تلفن همراه خود می‌افزاید.

سازندگان گوشی‌ و اپراتورهای تلفن همراه با عرضه‌ی مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و سرویس‌های اینترنتی شامل پرداخت و هدایت سیستم‌ها، به همراه کاهش تعرفه‌های خود به دلیل رقابت موجود، به نوبه‌ی خود در افزایش کاربران اینترنت، ایفای نقش می‌کنند.

در این میان نمی‌توان نقش خود اینترنت را انکار کرد که مانند ‌آینه‌ای است که مردم می‌توانند از آن استفاده کنند و در کنار معایبی همچون هرزنامه‌ها، ویروس‌ها، اطلاعات نادرست، کلاهبرداری و سوء استفاده، دسترسی به اطلاعات جهان را برای کاربران امکان‌پذیر کرده، مدل‌های تجاری جدید و سرویس‌های آموزشی را معرفی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد