آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

نام نویسی اینترنتی دوره فراگیر کارشناسی دانشگاه پیام نور آغاز شد

نام نویسی اینترنتی از داوطلبان ورود به دوره‌های کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور از امروز(دوشنبه) آغاز شد.

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور روز دوشنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: دفترچه راهنمای دوره کارشناسی فراگیر از امروز در باجه‌های پستی توزیع می‌شود و نام نویسی پستی نیز از چند روز دیگر آغاز می‌شود.

دکتر"اصغر ابوالحسنی" افزود: ثبت نام پستی واینترنتی دوره‌های فراگیر مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور آغاز شده و تا ‪ ۱۵‬اسفندماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی گفت: امتحانات ورودی تمام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور دوم شهریورماه سال ‪ ۸۶‬توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: امسال دوره‌های کارشناسی در چهار بخش دوره‌های فراگیر عادی، دوره‌های نیمه حضوری (تابان)، فنی و مهندسی، علوم کشاورزی و فناوری اطلاعات به داوطلبان ارایه می‌شود.

ابوالحسنی همچنین به ایرنا گفت: طرح تابان به صورت آزمون محور و برنامه‌های آموزشی رادیو و تلویزیونی به داوطلبان ارایه می‌شود که شهریه آن نازل است و محدودیت پذیرش هم ندارد.

وی افزود: در طرح آزمون محور، داوطلبان نیاز به شرکت در کلاس را ندارند و داوطلبان از طریق لوح فشرده ، دی وی دی و فیلم‌های آموزشی برای شرکت در امتحانات ترمی آماده می‌شوند.

ابوالحسنی اظهارداشت: امسال نیز به مانند سال گذشته طرح دانشستان پیام نور در قالب آموزش الکترونیکی و مجازی در رشته‌های بخش اطلاعات دوره کارشناسی نیز به داوطلبان ارایه می‌شود.

وی از داوطلبان خواست برای جلوگیری از ازدحام در روزهای پایانی در اسرع وقت ، اقدام به نام نویسی در آزمون فراگیر کنند.

وی گفت: داوطلبان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند روز دهم اسفندماه از طریق پست واینترنت نسبت به میزان شهریه و لزوم شرکت در کلاس آمادگی خود ، آگاه شوند.

ابوالحسنی افزود: دانشگاه پیام نور به هیچ موسسه‌ای برای برگزاری دوره‌های آمادگی شرکت در آزمون فراگیر مجوز صادر نکرده و تنها اسامی موسسه‌هایی که در دفترچه راهنما اعلام شده مورد تایید این دانشگاه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد