آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

سایت باشگاه وبلاگ‌نویسان تبریز راه‌اندازی شد

یکی از جوانان عزیز آذری نوشته اند:

... من هم کار وبلاگ نویسی را دوست دارم وحاضر به همکاری با شما هستم .من دیپلمه کامپیوتر و متولد سال ۶۸ هستم.
                     از آذربایجان غربی

ضمن استقبال از این همکاری٬ خبر زیر را به نقل از فاوا نیوز٬‌ تقدیم ایشان و سایر عزیزان می کنم:

سایت رسمی باشگاه وبلاگ نویسان تبریز با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز راه‌ندازی شده و ارائه‌دهنده خدمات و امکانات ویژه برای اعضای باشگاه است.
استفاده از سیستم پیغام خصوصی برای ارتباط با سایر اعضا، بهره‌گیری از بخش لینکستان برای قرار دادن پیوند مخصوص وبلاگ، به همراه توضیحات مرتبط و ارسال خبرنامه به اعضای باشگاه از طریق ایمیل از جمله امکاناتی است که تاکنون برای اعضای سایت راه‌اندازی شده و به زودی امکانات دیگری نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
این باشگاه فعالیت خود را در چند کارگروه مجزا از جمله کارگروه آموزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی آغاز کرده است و علاقمندان می‌‏توانند با عضویت در این سایت ضمن همکاری با کارگروه‌های مختلف از امکانات این سایت نیز استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد