آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

دسترسی سیار به وب افزایش می یابد

بر اساس تحقیقات جدیدی که از سوی انجمن ناشران آنلاین آمریکا انجام شده با افزایش فزاینده تعداد کاربران تلفن همراه و پیشرفته شدن هر چه بیشتر گوشی ها، استفاده از آنها برای دسترسی به وب و نمایش تبلیغات گوناگون روز به روز بیشتر می شود.
به گزارش هموطن سلام٬ تحقیقات بین المللی که در خصوص استفاده از وب و تبلیغات در شبکه های تلفن همراه انجام شده است در حقیقت اولین بررسی است که دامنه آن از مرزهای آمریکا رفته و بیش از 6هزار مصاحبه را در آمریکا، انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا و آلمان در برمی گیرد.
مطالعات مذکور با همکاری TNS Media و Entertainment انجام شده است. به گزارش تالیانیوز، یافته های کلیدی و مهم این پژوهش به شرح زیر است : - دسترسی به تلفن همراه بسیار گسترده شده و روند استفاده از آن در سال 2007 همچنان سیر صعودی خواهد داشت.
- استفاده از تبلیغات همراه هم از جنبه قابل دسترس بودن و هم از جنبه موثر بودن ، تدبیری است که از کارایی مثبتی برخوردار بوده است.
- برند های تجاری نقش بسیار مهمی در اداره فعالیت های شبکه همراه به عهده دارند.
- مردم برای دسترسی به برنامه های مهم به شبکه تلفن همراه وابستگی دارند و با علاقه زیادی برای استفاده از برنامه های مذکور ، هزینه صرف کرده و مشترک آن می شوند.
بر همین اساس ، 76 درصد از کاربران آمریکایی و اروپای غربی از طریق تلفن های همراه خود به وب دسترسی دارند و حدود 32 درصد آنها از این قابلیت استفاده می کنند.
در میان کسانیکه به تلفن همراه دسترسی دارند، انگلیسی ها بیشترین سهم را از نظر استفاده از تلفن همراه (54 درصد ) به خود اختصاص می دهند و پس از آنها نیز آمریکایی ها و ایتالیایی ها با 41 درصد میزان استفاده از تلفن همراه ، قرار گرفته اند.
انتظار می رود حدود 18 درصد این افراد در سال 2007 زمان بیشتری را برای کار با شبکه اینترنت از طریق تلفن همراه صرف کنند که از این میان آمریکا با 25 درصد پیشگام است و کشورهای ایتالیا و انگلیس نیز هریک به ترتیب با 22 و 20 درصد در مکان های بعدی قرار می گیرند.
به علاوه ، انتظار می رود 41 درصد از کسانی که دسترسی به تلفن همراه ندارند از طریق گوشی هایی که در آینده تهیه می کنند به شبکه دسترسی یابند.
از طرف دیگر یک سوم (34%) کاربران موبایل در جهان اعلام کرده اند در ازای دریافت رایگان خدمات ارزش افزوده تلفن همراه حاضر به مشاهده تبلیغات همراه هستند.
بر اساس این خبر، میزان توجه مردم به تبلیغات در اروپا در بالاترین سطح به سر می برد بطوریکه 37 درصد از مردم به مشاهده تبلیغات علاقه مند هستند. تقریبا از هر 10 کاربر موبایل یک تن خرید خود را بر اساس تبلیغات صورت گرفته در وب انجام می دهد. از دیگر کارهایی که کاربران از طریق mobile Webانجام می دهند می توان به موارد فوق اشاره کرد: بررسی وب سایت ها (23%); ، درخواست کسب اطلاعات بیشتر در خصوص یک کالا ویا یک سرویس خاص (13%) ، و سرکشی به سایت های تجارت الکترونیک برای بررسی یک محصول خاص (11%) .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد