آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

روش های اعتراض به فیلم 300

فرهاد جعفری نوشته است:

حتما تا کنون از سر و صدای فیلم هالیوودی 300 با خبر شده اید. در ادامه 3 روش کاملا قابل اجرای اینترنتی برای اعتراض به این فیلم گفته خواهد شد :

1- بمب گوگلی - باید شما صاحبان وبسایت ها و وبلاگ ها به آدرس http://300themovie.info لینک مستقیم بدهید تا در صورت جست و جوی نام این فیلم در موتور جست و جوگر ها یکی از اولین جواب ها به جست و جو! سایتی باشد که در مورد واقعیت های داستان و این فیلم سخن گفته است. http://300themovie.info

2- امضای اعتراض نامه اینترنتی - شمای ایرانی باید به لینک اعتراض نامه بروید و تنها دو دقیقه از وقت خود را صرف امضا کردن کنید. http://www.petitiononline.com/wpci96c/petition.html

3- دادن رای ضعیف در Yahoo Movies - به سایت Yahoo.com وارد شوید و به قسمت Movies بروید. فیلم 300 را بیابید و به صفحه مخصوص آن وارد شوید:

اکنون در قسمت Start Rating Movies now بر روی Sign In کلیک کنید. بعد از ورود به سایت یاهو در همان صفحه فیلم 300 پایین ترین رای را به این فیلم دهید و با چند جمله انگلیسی بطور منطقی از این فیلم و تبعیض نژادی آن و تحریف تاریخ در آن انتقاد کنید. ( تا کنون چند هزار نفر اعتراض نامه را امضا کرده اند، اگرچه چندهزار نفر هم رای ضعیف به این فیلم دهند. موفقیت چشمگیری حاصل خواهد شد.)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد