آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آشنایی با مجله IEEE Spectrum

استاد ارجمند آقای دکتر افضلیان یک فایل صوتی درباره روزنامه هایی که برای دستگاههای جیبی دیجیتال طراحی می شوند٬ ارسال کرده اند. برای گوش دادن به این فایل می توانید ابتدا به صفحه رادیو اسپکتروم بروید و مستقیما فایل newspapers designed for handhold devices  را انتخاب کنید و یا از قسمت دانلود ماه مه٬ آن را دانلود کنید. این فایل ۶ دقیقه ای که حجم آن ۳/۴ مگابایت است٬ توضیحاتی در مورد روزنامه های دیجیتال آینده ارائه می کند.

این صفحه مجله اسپکتروم آی تریپل ای٬ نوعی پادکست محسوب می شود که هرماهه چندین خبر و گزارش صوتی ارائه می کند. در همان صفحه چند نرم افزار رایگان پادکست گذاشته شده است و شما می توانید با نصب آنها به رایانه خود امکان دهید وقتی به اینترنت متصل می شوید به صورت اتوماتیک٬ فایل های صوتی مورد نظر را دانلود کند تا آنها را هر وقت اراده کنید از طریق رایانه خود یا دستگاههایی نظیر MP3 Player گوش دهید.

مجله IEEE Spectrum به بزرگترین انجمن فناوری تخصصی جهان تعلق دارد. این مجله٬ ماهنامه ای برای مبتکرین در زمینه فناوری٬ مدیران بخش خصوصی و اندیشمندان کنجکاو است که گرایشات آتی تکنولوژی و تاثیر این گرایشات بر صنعت و کسب و کار در آن منتشر می شود. این مجله در سراسر جهان ۳۸۵ هزار خواننده دارد که مدیران اجرایی و  سرآمدان متخصص در صنایع های تک٬ بخش دولتی و دانشگاهها هستند. روسای همه دانشگاههای بزرگ مهندسی جهان از خوانندگان این مجله هستند.

یکی از قسمتهای بسیار مفید این مجله٬ تقویم وبینارها است که به علاقه مندان موضوعات داغ در زمینه های فنی کمک می کند تا مسایل خود را با متخصصان جهان مطرح کنند و پاسخ های خود را مستقیما و به صورت زنده٬ یا به صورت مکتوب و در فرصتهای بعدی از آنان دریافت کنند.

همچنین همواره ۱۰ مقاله برگزیده در این مجله در دسترس شماست. همچنین بیش از ۱۳ مجله به صورت هفته نامه یا ماهنامه توسط آی تریپل ای منتشر می شود که می توانید هریک از آنها را که لازم بدانید مشترک شوید تا به آدرس ایمیل شما ارسال شود. همچنین اطلاع از اخبار٬ دسترسی به منابع٬ شرکت در گفتگوها نیز  از طریق این مجله صورت می گیرد و می توان از این طریق با انجمنها و وبلاگهای تخصصی در زمینه مورد علاقه آشنا شد و با آنها همکاری کرد.

به صورت خلاصه می توان گفت: فرصت ها و امکانات فراوانی در جهان امروز برای یادگیری٬ همفکری و ارائه نظر فراهم شده است. ما در این میان تا چه میزان مشارکت داریم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
ماکان یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ http://datumfreedom.blogspot.com

مرسی استاد از اینکه به وبلاگم سر زدید....حتما نصیحت های شما رو مورد توجه قرار میدم........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد