آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

هفته نامه دیجیتال چگونه منتشر شود؟

استاد محترم جناب آقای دکتر افضلیان در ادامه راهنمایی های خود درباره نشریه دیجیتال فرموده اند که بهتر است نشریه به صورت یک فایل Word در سایت موسسه قرار گیرد تا دنبال کردن لینک ها ساده تر باشد.

ضمن رعایت این پیشنهاد در هفته نامه شماره ۶ ٬ از دوستان و سروران عزیز درخواست می شود چنانچه درباره موارد زیر راه حلی دارند، بنده را راهنمایی کنند:

۱- وقتی یک فایل متن در سایت (فضایی از اینترنت که در اختیار موسسه است) قرار می گیرد، ارجاع به قسمتی از آن در همان صفحه امکانپذیر نیست. البته این موضوع شامل ارجاع به زیر نویس نمی شود.

۲- به مرور زمان در مورد هر اسم خاص (اندیشمندان٬ استادان و سایر همکاران٬ شرکتها و موسسات٬ قوانین و مقررات٬ انجمن ها٬ عناوین و ...) یک بانک اطلاعاتی تشکیل خواهد شد تا هر وقت در هر مطلبی به آن اسم خاص اشاره شد٬ لینک مطالب قبلی به آن اسم الصاق شود. در حال حاضر محل ارجاع٬ یادداشت مربوط به آن در یک وبلاگ است. با تمرکز رسمی در این مورد چه اقدامی مناسب تر است؟

۳- اگر هسته های پژوهشی و حتی هر یک از دوستان مطالب خود را در وبلاگ یا سایت متعلق به خود بنویسند تا بتوان اطلاعات مورد نیاز را ار آنها استخراج کرد٬ چه مزایا و معایبی ممکن است وجود داشته باشد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد