آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

راه اندازی دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی مجازی

روزنامه کیهان در صفحه ۱۴ روز ۲۷ خرداد در این باره خبر داده است:

دوره کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی به روشe-learning تحت وب در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راه اندازی شد و از مهر یا بهمن امسال از بین هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجو می پذیرد.
علیرضا زالی دیروز در نشست خبری در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اعلام این خبر، افزود: مجوز این رشته جدید از شورای گسترش آموزش وزارت بهداشت اخذ شده و زیرساختهای فنی این آموزش ازطریق وب سایت و پورتال دانشگاه آماده شده است.
وی گفت: این رشته جدید ظرفیت پذیرش 50 تا 100دانشجو را در هر دوره دارد که در زمان حاضر دانشجویان این رشته از بین اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با اولویت اعضای هیئت علمی مناطق محروم باسابقه تر و با رتبه بالاتر است که ازطریق آموزش آن لاین انتخاب می شوند.
زالی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکنون سه دوره دانشجوی رشته آموزش پزشکی را به صورت حضوری برگزار کرده است و در این مرحله این آموزش که طی یک دوره 18 تا 24ماهه برگزار می شود به صورت مجازی نیر ارائه می شود و محتوای آموزش مجازی این رشته نیز با آموزش حضور تفاوت چندانی ندارد و مدرک آن نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صادر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد