آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

روابط عمومی دیجیتال

مطلب زیر را آقای امید با تلخیص نوشته استاد عزیزم دکتر یونس شکرخواه٬ در وبلاگ خود آورده اند:

یک روابط عمومی مقتدر خوب می داند که رضایت مشتری قابل اندازه گیری می باشد. در دنیای امروز، روابط عمومی استراتژی بلند مدت ندارد زیرا شرایط متحول شده است . روابط عمومی امروزه با عنوان سازمان ۷X۲۴ نامیده می شود یعنی ۲۴ ساعت کار در هفت روز هفته. که این به صورت حضور فیزیکی نمی باشد بلکه با استفاده از تکنولوژی جدید ارتباطی صورت می پذیرد و این امر به معنی یک روابط عمومی دیجیتال می باشد. مثلاً در چاپ بروشور جدید می توانید اطلاعات مندرج در بروشور خود را به روز نمایید که کمترین هزینه و زمان را به دنبال دارد.

در مورد روابط عمومی سنتی می توان گفت که برای پاسخگویی به روزنامه نگاری نوشتاری بوده است. اما امروزه مخاطبان فقط روزنامه نگاران نمی باشند، بلکه عموم مردم که به کامپیوتر واینترنت دسترسی دارند٬ به عنوان نسل دیجیتال و مخاطبان روابط عمومی می باشند. از این رو روابط عمومی دیجیتال باید بیشتر مشتری گرا باشد تا مسئول گرا. چرا که مشتری امروز ما می خواهد بداند که سازمان ما در کجا، کی و چگونه می تواند مشکل وی را حل نماید. به همین دلیل است که مخاطبان روابط عمومی ها، نسل دیجیتال می باشند نه روزنامه نگاران .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد