آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

آموزش الکترونیکی علمی-کاربردی صنعت آب و برق

آموزش مجازی در صنعت آب و برق

دعوت از کلیه مجتمع های موسسه برای گسترش فعالیت هفته نامه دیجیتال

آقای دکتر بنی اردلان مدیر دفتر پژوهش و فناوری موسسه٬ طی نامه شماره ۹۸۰۲/۲۶۲۷/ص مورخ ۵/۴/۸۶ به کلیه مجتمع ها و واحدهای آموزشی نوشته اند:

باسلام،

      با توجه به تکلیف مطرح شده در اولین جلسه شورای دبیران هفته نامه دیجیتال آموزش، لطفا متن پیوست  را  که توسط کارشناس پژوهشی این دفتر تهیه شده است، به اطلاع همه استادان، همکاران و دانشجویان محترم آن مجتمع برسانید.

      همکاری با ایشان به منظور تکمیل بانک اطلاعاتی یاد شده، می تواند دامنه گسترده تری داشته باشد و حتی کارشناسان صنعت آب و برق را که به هفته نامه دیجیتال موسسه علاقه مند باشند دربر بگیرد. لذا پیشنهاد می شود عزیزان آن مجتمع تلاش کنند با دریافت اطلاعات یادشده از کارشناسان دیگر شرکتهای صنعت آب و برق، به تعداد مشترکین هفته نامه ها و نشریات دیجیتال موسسه بیافزایند.

      همچنین به همکاران عزیز اطلاع داده شود که با تشکیل هسته های پژوهشی، به خواست خدا نشریه بار علمی فزاینده ای پیدا خواهد کرد. تشویق اساتید محترم  می تواند نیروی عظیم دانشجویان را در جهت تهیه و ارسال خبر و عکس و ترجمه مطالب و ارائه گزارشات به جریان اندازد. اعضای محترم هیات علمی و کارشناسان موسسه نیز با ارسال مقالات و نظرهای خود می توانند در امر مهم تولید دانش فنی، اطلاع رسانی و آموزش عمومی به جامعه نقش موثرتری ایفا کنند.

-----------------------------------------------------

در پیوست این نامه نوشته شده است:

با سلام خدمت همه استادان، همکاران و دانشجویان محترم

مستحضر هستید که از حدود 9 ماه قبل، اخبار مربوط به موسسه از طریق وبلاگ اطلاع رسانی شده است. اکنون بیش از یک ماه است که این اخبار به صورت هفته نامه دیجیتال IEHT و به صورتی کاملا مقدماتی تهیه می شود و به آدرس ایمیل برخی از استادان و همکاران ارسال می گردد. البته موسسه در صدد است به زودی نشریه دیجیتال آموزش را احتمالا به صورت هفته نامه تهیه کند که در آن صورت، بجای  کار IEHT ، تمام تلاشها در خدمت آن هفته نامه قرار خواهد گرفت. همکاری شما با نشریه دیجیتال آموزش، نه تنها در خدمت ارتقاء سطح علمی ما و نزدیکی بین اعضای خانواده موسسه خواهد بود، بلکه مزایایی از نظر جایگاه علمی و امتیازات پژوهشی و ... خواهد داشت که در آینده نزدیک به صورتی شفاف تعیین خواهد شد

اما در حال حاضر تنها بحث همکاری رایگان از طریق ارسال خبر و عکس و مقاله برای ما، و نیز دریافت رایگان هفته نامه از ما مطرح است. البته مزایای جانبی دیگری نیز وجود دارد که هنوز جنبه مادی و امتیازی پیدا نکرده است. مثلا:

ü      اطلاع از آخرین احبار موسسه از طریق منابع موثق و دست اول

ü      اطلاع از اهداف و برنامه های آتی موسسه

ü      آشنایی بیشتر با دست اندرکاران موسسه و سایر همکاران از طریق مصاحبه ها

ü      طرح پرسش های شما از مسئولین و سایر همکاران

ü      درج مقاله شما در اینترنت

ü      مصاحبه با شما و معرفی شما در سطح جهان برای همه کسانی که به دانش و تخصص شما نیاز دارند.

ü      تشکیل و گسترش انجمن های علمی

ü      آشنایی با پیشرفتهای فناوری صنعت آب و برق در سطح جهان

اکنون  در صورتی که در لیست قبلی ما نبوده اید و علاقه دارید هفته نامه دیجیتال IEHT و/یا هفته نامه دیجیتال آموزش را از طریق ایمیل خود دریافت نمایید، لطفا آدرس ایمیلی را که در هفته لااقل یک بار از آن استفاده می فرمایید همراه با اطلاعات فردی به بنده بدهید. (دفتر پژوهش و فناوری موسسه، علیرضا قراباغی، alirezaqarabaqi@yahoo.com)

ضمنا نام و نام خانوادگی و میزان تحصیلات و رشته و نام مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی و آدرس پست الکترونیک شما در بانک اطلاعاتی برای نشریه آموزش ثبت و نگهداری خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد